حوزه علميه امام صادق(عليه السلام) بجنورد

موسسین حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد: حجت الاسلام و المسلمین محمد ایوبی، حجت الاسلام و المسلمین قاسم ارحامی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ایزدی، حجت الاسلام و المسلمین رضا علی ایزانلو سال تاسیس: 1364 مديریت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد افشین فر ‌

گزارش مسابقه ورزشی مدرسه امام صادق

هادی رجبی
حوزه علميه امام صادق(عليه السلام) بجنورد موسسین حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد: حجت الاسلام و المسلمین محمد ایوبی، حجت الاسلام و المسلمین قاسم ارحامی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ایزدی، حجت الاسلام و المسلمین رضا علی ایزانلو سال تاسیس: 1364 مديریت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد افشین فر ‌

گزارش مسابقه ورزشی مدرسه امام صادق

گزارش مسابقه   ورزشی مدرسه  امام صادق(ع)

 مسا بقه  فوتبال به مناسبت عیدغدیر خم در روز جمعه مورخه 94/7/10 با همکاری مدیریت حوزه ومسئولین بسیج  و فرهنگی با حضور 60 نفر از طلاب  برگزار شد. این مسابقات به صورت گروهی و با 8 تیم  از 7 نفر بازیکن برخوردار بود برگزارگردید.

مسابقات که به صورت 2 گروه در 4 تیم که هر تیم باید 3 بازی را انجام می دادند تشگیل شده بود که از 4 تیم هر گروه 2 تیم به نیمه نهایی صعود کردند و 2 تیم از هرگروه بخاطر باخت یا تفاضل گل حذف شدند. در مجموع این 4 تیم صعود کرده با یکدیگر رقابت کردند تا 2 تیم برنده مشخص شده و 2 تیم بازنده برای کسب مقام سومی و چهارمی با یکدیگر رقابت کردند.

 

در نهایت جوایزی به سه تیم اول تا سوم به ترتیب به تیم اول پیراهن و لباس ورزشی و برای تیم دوم شلوار ورزشی و برای تیم سوم کیف ورزشی اهدا گردید.

 

        این مسابقات در سالن دانشگاه پیام نور بجنورد از ساعت7 صبح شروع و تا ساعت 3 بعد از ظهر ادامه داشت.

نویسنده:رضا ابراهیم زاده

 

tyb9_img_۲۰۱۵۱۰۰۲_۱۰۳۰۴۲.jpg


موضوعات مرتبط: اخبار حوزه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:گزارش,مسابقه ورزشی, | 17:6 | نویسنده : هادی رجبی |

محرم 94 در حوزه علمیه امام صادق بجنورد

محرم 94 در حوزه علمیه امام صادق(ع)بجنورد

با سخنرانی :حجت الاسلام و المسلمین فاتح

 

yxco_img_۲۰۱۵۱۰۱۷_۱۹۱۰۳۰.jpg


موضوعات مرتبط: اخبار حوزه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 16:59 | نویسنده : هادی رجبی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.